معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: تحول در وضعیت استخدامی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی 
یزدفردا: در راستای سامان دهی وضعیت استخدامی نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی و تثبیت وضعیت شغلی کارکنان بخشنامه جدیدی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد.

به گزارش روز دوشنبه سرویس فرهنگی هنری ایسکانیوز،مهندس علی نقیب زاده، معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد با بیان این مطلب گفت: طبق بخشنامه مذکور، وضعیت خدمت تمامی کارکنان ساعتی و قراردادی تمام وقت اعم از کار معین و خرید خدمت که تا قبل از تاریخ 20 مرداد 82 و یا بعد از آن از طریق آزمون استخدامی سال 83 و 84 و یا با اخذ مجوز از سازمان مرکزی جذب شده و حداقل یک سال از شروع خدمت شان گذشته و صلاحیت عمومی آنان از سوی دفتر گزینش سازمان مرکزی تایید شده به رسمی، آزمایشی تغییر می یابد.
وی، شرایطی نظیر داشتن پست مصوب بلا تصدی، مدرک تحصیلی منطبق با شغل، شرط سنی مقرر در تاریخ شروع به کار، نداشتن منسوب شاغل در واحد یا مرکز محل خدمت و رضایت کامل واحد یا مرکز از نحوه خدمت آنان در طول مدت اشتغال را از شرایط لازم این تغییر وضعیت دانست.
مهندس نقیب زاده در مورد تغییر وضعیت کارکنان ساعتی دارای حداقل 185 ساعت کارکرد در ماه که حق بیمه آنان به صورت منظم کسر می شود و قراردادی تمام وقت، گفت: در صورتی که نتیجه صلاحیت عمومی این افراد پس از گذشت شش ماه از ارسال پرونده گزینشی شان به دفتر گزینش تاکنون صادر نشده با دارا بودن شرایط ذکر شده به رسمی، آزمایشی تغییر وضعیت پیدا می کنند.
وی اذعان داشت: در صورتی که عدم صدور صلاحیت عمومی کارکنان ذکر شده اعم از ساعتی، قراردادی و آزمایشی از سوی دفتر گزینش به دلیل عدم ارسال پرونده گزینشی آنان بوده باشد، واحد یا مرکز موظف است تا یک ماه پس از صدور این بخشنامه نسبت به ارسال پرونده این قبیل کارکنان به دفتر مزبور اقدام کند.
معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه در بخشنامه جدید استخدامی، تمامی واحدها موظف اند تمامی کارکنان رسمی آزمایشی خود را به رسمی قطعی تغییر وضعیت دهند، گفت: در صورتی که یک سال پس از ارسال پرونده به گزینش نتیجه صلاحیت عمومی آنان صادر نشود، صدور حکم رسمی قطعی برای آنان الزامی است.
مهندس نقیب زاده تاکید کرد: کارکنان حق التدریس دانشگاه (غیر عضو هیات علمی) و کارکنانی که با اخذ مجوز موقت یک ساله یا شش ماهه از سازمان مرکزی جذب شده اند مشمول این بخشنامه نمی شوند
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا